Interactief display prijst bier aan bij AH Schuytgraaf

22 oktober 2021



Bierbrouwer Grolsch heeft een nieuwe manier om het verkoop van haar bier te promoten. AH Schuytgraaf had de primeur. Deze supermarkt in winkelcentrum Schuytgraaf had als eerste het informatieve interactieve display van Grolsch in haar winkel staan.

Keuze vergemakkelijken door interactieve display

Dit interactief display maakte het mogelijk om van de brouwer zelf te horen hoe het bier smaakt. Het winkelpubliek kon ter plekke een flesje Grolsch scannen. Vervolgens kwam meesterbrouwer Marc Janssen in beeld, staand achter een bar. Hij gaf dan uitleg over het gescande product. Volgens Grolsch een unieke productpresentatie. Het helpt klanten hun keuze te vergemakkelijken. Ook heeft eigen onderzoek van Grolsh aangetoond dat de consument gebaat is bij informatie en inspiratie bij hun bierkeuze.

Klanten inspireren

De brouwer heeft vijf displays om in te zetten. Het eerste was geplaatst bij Albert Heijn Driessen Schuytgraaf in Arnhem. Aangezien het doel is dat de displays drie jaar meegaan, kunnen ze opnieuw gebruikt worden. Ook kunnen ze door het hele land worden ingezet. Het display moest alweer op andere locaties worden ingezet, maar de primeur is in onze wijk geweest. Wellicht komen er in de toekomst vaker dit soort displays. Toch is het voor velen geen vervanging van producten ter plaatse uitproberen, maar overdag bier uitproberen zou toch niet mogelijk zijn.

 


Locatie

AH Schuytgraaf
Fortunastraat 17
6846 XZ Arnhem

https://www.ah.nl/winkel/albert-heijn/arnhem/fortunastraat/8633


Ander nieuws uit Schuytgraaf

Wijkagenda

Bekijk de volledige wijkagenda


Wijkvereniging

Wijkvereniging inSchuytgraaf wil het leefplezier en het onderlinge sociale contact in de wijk bevorderen.

Lid worden

Meer informatie

Wijkbudget

Vraag het bewonersbudget Schuytgraaf aan via het formulier.

Aanvragen